Про це сказано у повідомленні «Львівської залізниці».

Зокрема, як нагадують у «Львівській залізниці», залізничні колії, які проходять під зазначеними мостами, є частиною головного транзитного транспортного коридору, що сполучає Україну з країнами Європи, а відтак тут інтенсивний рух поїздів з небезпечними вантажами, хімічними речовинами, нафтопродуктами. Падіння частин конструкції мостів у будь-який момент може спричинити залізничну аварію, наслідки якої неможливо спрогнозувати. 

«У ситуації зі шляхопроводом на вулиці Городоцькій, 166 у Львові лише від 2008 року залізничники вже ініціювали щонайменше 20 звернень до голови Залізничної РА, міського голови Львова, місцевих органів МВС, начальників Управління інженерного господарства та департаменту житлового господарства та інфраструктури Львова, провели спільно з причетними організаціями кілька комісійних оглядів мосту, винесли питання стану споруди на розгляд обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій», – сказано у повідомленні.

Відповідно до протоколу засідання вищезазначеної комісії у липні 2013 року ситуацію з автомобільним шляхопроводом на Городоцькій, 166 у Львові визнано такою, що «вимагає невідкладного виконання робіт щодо усунення загрози неконтрольованого падіння на залізничні колії елементів конструкції» та прийнято рішення про «проведення капітального ремонту для припинення руйнування шляхопроводу, гарантування безпеки руху автомобільного і залізничного транспорту та пішоходів».

Львівській міській раді комісія доручила терміново вжити заходи для заборони руху шляхопроводом важковагового транспорту та розпочати проведення підготовчих і підсилюючих робіт на аварійному шляхопроводі. Однак, робіт на зазначеному шляхопроводі не виконано. Зі свого боку залізничники розробили та впровадили заходи для працівників локомотивних бригад, які пройшли додатковий інструктаж та мають виявляти особливу пильність при слідуванні під спорудою аби уникнути надзвичайних ситуацій у випадку падіння елементів мосту на залізничну колію чи рухомий склад.Щодо ситуації довкола іншого проблемного шляхопроводу – км 1487+729 дільниці Львів-Стрий (західний обхід Львова), як зазначають на «Львівській залізниці», питання також має багаторічне коріння.

У 2008 році, коли після проведення обстеження об’єкта залізничники звернулися з проханням про виконання ремонтних робіт до Служби автомобільних доріг у Львівській області, на магістралі отримали відповідь, що проведення таких робіт передбачається у разі достатнього фінансування. Подібні відповіді на свої звернення залізничники отримували кожного наступного року. В останньому листі від Служби автомобільних доріг у Львівській області від 4 вересня 2013 року залізничникам повідомили, що повторно звернулися в Державне агентство автомобільних доріг України та просили про виділення коштів на виконання першочергових робіт на шляхопроводі. Відтак ситуація вкотре не отримала жодного вирішення, а залізничникам залишається хіба бути максимально пильними та сподіватися, що елементи мостів таки не впадуть на залізничні колії, не спричинять катастрофи, наслідки якої можуть надовго забрати у Львова звання туристичної перлини України.

Львівська залізниця звертається до усіх організацій, служб та органів влади, які за своїми повноваженнями повинні вирішувати такі питання, з проханням максимально приділити увагу цій проблемі, адже «за відсутності термінової відбудови мостів кожної миті може статися непоправне».

Нагадаємо, у 2008 році аварійний міст на вулиці Левандівській у Львові визнали аварійним і закрили. Як виявилось міст не перебував на балансі у жодної з установ, що ускладнило проведення робіт. Згодом міськрада взяла міст на свій баланс.

18 квітня міст був відкритий для проїзду транспорту, однак роботи на ньому продовжуються.

13 червня того ж року під час демонтажу залізно-бетонних балок на частині Левандівського мосту, яка реконструюється, відбулось руйнування балки і її падіння на колію.