Як повідомила Вголосу прес-служба Генеральної прокуратури України, встановлена сума збитків склала понад 1 млрд. грн. Значна частина з незаконно здобутих коштів була витрачена на подавлення мирних акцій протесту в Києві, зокрема, на оплату «послуг» так званих «тітушок».

Як відомо, днями було затримано кілька ключових осіб, причетних до злочинних схем. Серед них також голова наглядової ради «Брокбізнесбанку», затриманий прикордонною службою аеропорту «Бориспіль», адвокат Денис Бугай.

До складу вищевказаної організації входило близько 20 осіб, у тому числі колишні керівники ряду міністерств – Міністерства енергетики та вугільної промисловості, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Міністерства інфраструктури, Міністерства внутрішніх справ, Міністерства доходів і зборів України – та СБУ.

Деякі з підозрюваних, зокрема, колишні представники правоохоронних органів мали на меті ускладнити розкриття означеної злочинної діяльності. Багато з них мали адвокатські посвідчення, попри те, що вони не мали відповідної необхідної практики.  

Окрім того, як встановили у ГПУ діяльність цієї злочинної організації приховувалася та «кришувалася» відомими першими особами міністерств та відомств, чиї імена поки що не можуть бути названі в інтересах слідства. До цих схем також були причетні голови або заступники практично всіх обласних державних адміністрацій.

Слідство зіткнулося з протиправними діями, зокрема, з блокуванням СІЗО, приміщень кількох районних судів міста Києва, щоб завадити обранню міри запобіжного заходу підозрюваному Денису Бугаю. Генпрокуратура також стурбована тим, що слідству перешкоджають окремі посадові особи, що не поспішали захищати права несправедливо скривджених колишньою владою осіб, зокрема, уповноважений ВР з прав людини Валерія Лутковська.

Діяльність цієї злочинної організації була спрямована на незаконне заволодіння майном та коштами державних установ, зокрема, НАК «Нафтогаз» і ПАТ «Укргазвидобування». Названі схеми стосувалися здійснення протиправних фінансово-господарських операцій – закупівлі у державних підприємств скрапленого газу для потреб населення за пільговими цінами та його подальшої реалізації за ринковими цінами через мережі автозаправних станцій.