Третій рік поспіль у Львові проходить Lviv Fashion Week. Місце зустрічі Львівського бомонду та просто стильних людей. І якщо минулого року тиждень високої моди був на вельми низькому рівні, то цього року організаторів почали догризати залишки совісті і рівень заходу вже був піднятий на більш олімпійську висоту.

Дизайнери потішили різноманіттям. Глядацька увага була прикута саме до показів, а не на споглядання годинників та сонливі зітхання. Кожна колекція була хоч на якийсь відсоток, але цікавою. Саме цього так не вистачало минулого року.

Із учасників варто відзначити росіянина Славу Зайцева, чий показ у Львові був першим в Україні та нашу україночку Роксолану Богуцьку. Показів цих дизайнерів справді чекали з нетерпінням. Люди стояли навіть навшпиньки, аби тільки побачити, аби тільки причаститись до чогось новенького там на подіумі.

Віп-гість заходу славний Слава Зайцев свого часу для перегляду колекцій українських дизайнерів не шкодував. І якось так закономірно і особливо, що йому приглянулись саме моделі Роксолани Богуцької.

А от на початку протестно-патріотичного показу молодої дизайнерки Уляни Барабаш, Зайцев демонстративно вийшов з залу, а саму колекцію назвав дурною і нудною. Хоча, ймовірно, причина була зовсім у іншому та й кітч на службі провокації – то вже достатньо стара фішка у швидкоплинному світі моди.

Отож, під час показу моделі Барабаш підходили до відра розмальованого в триколір російського прапору і викидали кораблики, які там плавали. Таким чином дизайнерка протестувала проти перебування Чорноморського флоту Російської Федерації в Україні. Наприкінці показу "російське відро" замінили на "українське відро", а донька Уляни Барабаш змінила на дитяче, пластмасове з написом "HAL. Halychyna".

Показ метра світової моди Слави Зайцева відбувався на високому рівні та демонстрував буквальне втілення сентенції про циклічність моди. Так деякі моделі Зайцева, ніби зійшли зі сторінок журналу "Работница" наприкінці 80-х років минулого століття. Захоплена публіка кричала "браво!"

Зайцев потопав в оплесках та квітах, а його моделі – в дорогих матеріалах, які в експресійному шалі зливались у танець прекрасного.

Показ Роксолани Богуцької не викликав однозначних емоцій та думок. Комусь сподобалось, комусь – ні. А хтось оцінив лише одиничні моделі.

З показів маловідомих львівській публіці кутюр'є запам'ятався показ полячки Katarzynу Bies, яка показала цікаву колекцію, швидше експериментального характеру, але це не завадило зірвати шквал оплесків.

Загалом все було насправді чудово. Після фіаско 2009 року, тиждень високої моди у Львові переродився заново і став на рівень вищим та кращим за усіх своїх попередників.

ФОТО

ВІДЕО