Перед тим, як змінювати вартість проїзду у громадському транспорті Львова, необхідно порахувати кількість пасажирів, яких він перевозить. Визначити, яку частку серед користувачів становлять мешканці Львова, яку – приїжджі, що працюють у Львові, а яку – туристи. І лише зважаючи на ці дані – встановлювати нові тарифи, різні для різних категорій пасажирів.

Про це в ефірі “Народного толк-шоу” на телеканалі НТА заявив заступник голови Верховної Ради України 7 скликання Руслан Кошулинський.

“Ми маємо порахувати, скільки нас, львів’ян, є. Потім маємо порахувати, скільки людей приїжджає до Львова з районів, працює тут і створює ПДФО (податок на доходи фізичних осіб, що є одною з основних статей наповнення місцевого бюджету, – ред.). Тоді ми точно знатимемо, скільки в нас туристів. І лише після того можна визначати: кому безкоштовний проїзд у транспорті – львів’янам, кого мотивувати, щоб приїжджав сюди працювати, а кому і дуже високий тариф встановити – туристам”, – зазначив Кошулинський.

Політик зауважив, що протягом останніх років Львівська міська рада скоротила фінансування транспорту із міського бюджету у кілька разів. У 2018 році виділили всього 1,8% бюджету міста.

“Це означає, що не в пріоритеті міської влади транспорт як галузь для розвитку. На зарплату чиновникам вони тим часом виділяють аж 4,2% бюджету”, – додав Руслан Кошулинський.

Повний запис ток-шоу дивіться тут: