У рамках першої львівської туристичної конференції «Перемагай з Левом!» своїм досвідом із брендінгу ділився засновник і директор компанії «Best Destination Marketing» Джон Хілі із Великобританії.

На думку пана Хілі і на прикладі європейських міст, бренд має бути певною парасолькою для загальної концепції, виробленої владою міста і компаніями, що займаються його розробкою.

Повинне бути щось таке, із чим би асоціювалось місто. Унікальний набір асоціацій, які би викликала сама назва міста.

На розвиток бренду потрібен час. Потрібно, щоб про нього заговорили.

На прикладі Англійського міста Ноттінгем, Джон Хілі показав як можна використовувати і рекламувати бренд міста. Логотип Ноттінгему на різних сувенірах, на одязі, на вулицях міста, на транспорті, у різних закладах, його носять навіть представники влади. І, звичайно ж, образ Робіна Гуда, що популяризується на кожному кроці та неймовірно приваблює туристів.

Для вдалої роботи над створенням бренду Львова важливе розуміння city-branding’у я концепції, структури та процесу. Знати, як робити і намагатись, щоб інші також це розуміли.