Як повідомляється на сайті компанії, довжина тунелю з двома залізничними полотнами становить 1764,5 м.

Будівництво нового тунелю в Карпатах, який з'єднає Україну та Євросоюз, було розпочато 29 жовтня 2013 року. Новий тунель побудований на межі Львівської та Закарпатської областей за 30 метрів від чинного тунелю, який був зведений ще за часів Австро-Угорщини у ХІХ столітті і знаходиться в аварійному стані.

Бескидський тунель – другий за довжиною залізничний тунель в Україні. Він знаходиться між станціями Бескид і Скотарське в Карпатах і входить в п'ятий пан'європейський транспортний коридор (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна – Росія).

Новий двошляховий тунель має довжину 1765 м, ширину 10,5 м, висоту 8,5 м і пролягає на максимальній глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Наприкінці червня 2011 року Кабінет міністрів України своїм розпорядженням передав 6,19 га землі Львівської залізниці для будівництва та облаштування цього тунелю.

Загальна вартість будівництва Бескидського тунелю становить близько 2,2 мільярда гривень, з яких 1,5 мільярда гривень передбачені на монтажні роботи.

 

«Вголос»