«Питання про закріплення за адміністрацією Львівської дитячої залізниці першого поверху приміщення на вул. Івана Франка, 156 шляхом передачі на баланс Львівської залізниці внесено в порядок денний пленарного засідання облради 23 червня. Наша комісія (комісія комунального майна – прес-служба) рекомендує депутатам позитивно вирішити це питання», - сказав Дубневич.

Депутат наголосив, що голова та члени профільної комісії, з огляду на те, що це питання викликало значний резонанс, детально розібралися в ньому. «Ми переконалися, що в будинку за вказаною адресою вистарчає місця для того, щоб там повноцінно функціонували як адміністрація залізниці,  так і Центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді. Останній займає другий поверх будівлі», - розповів він.

Депутат також роз’яснив, що передача приміщення на баланс підприємства ні в якому разі не означає його виокремлення чи приватизацію. «Мова йде про те, що на  Львівську залізницю буде покладено всі видатки по утриманню й ремонту цього приміщення», - наголосив Дубневич.  

Ярослав Дубневич сподівається, що депутати облради підтримають рішення комісії. «Сподіваюсь, що депутати позитивно проголосують по цьому питанню, адже дитяча залізниця у Стрийському парку – не лише любимий відпочинковий атракціон багатьох дітей та юнаків, але й важливий історико-виховний об’єкт, який пробуджує у молодшого покоління зацікавленість до техніки та історії її розвитку», - наголошує депутат.   

Як повідомлялося, у квітні  фракція БЮТ у Львівській обласній раді взяла на контроль питання врегулювання оренди приміщення для адміністрації Львівської дитячої залізниці у Львові за адресою вул. І. Франка, 156. Тоді стало відомо, що управління майном спільної власності Львівської облради у суді добивається позитивного рішення щодо виселення адміністрації Львівської дитячої залізниці з будинку по вул. Івана Франка, 156 у Львові з огляду на те, що Львівська залізниця не погоджується платити  за оренду по комерційним розцінкам.

У 2008 році послугами Львівської дитячої залізниці скористалися понад 30 тисяч осіб, із них 12 тисяч – дорослі. Дитяча залізниця є збитковою.