Юрко: Яким Львів буде під час ЄВРО 2012 р.?
Що необхідно і чого немає? Що слід збудувати? Перш за все, транспортно-шляхова мережа. Це понад 15 км ремонту існуючих основних магістралей та приблизно 7 км нових магістралей. Будівництво нових 6 транспортних розв’язок та реконструкція ще 3. Це є маршрут аеропорт-стадіон, який вимагає продовження будівництва вул. Наукової, яка потім переходить в Ряшівську і до Городоцької.

Це продовження вулиці Луганської, паралельно залізничній колії, та перетин новозбудованих магістралей з існуючими. Наступне. Це є новий стадіон. Окрім стадіону реконструкція тренувальних полів. Будівництво готелів. Львів сьогодні може прийняти 5 тис. туристів і ці спальні місця незадовільної якості. Потреба вже сьогодні — порядку 20 тис. місць.

На таке місто, як Львів, потрібно 2-3 п’ятизіркові готелі (від 100 до 200 місць) та інші (3-4 зірки) — близько 15 готелів різного класу. Слід збудувати паркінги. Передбачені вже місця та інвестиційні пропозиції по цих позиціях.

Визначені місця під фан-зони. Основна маса відвідувачів не потрапляють на стадіон, а саме будуть в цих фан-зонах. Основна вимога — безпека та швидка евакуація з місця скупчення. Тому фан-зони створюються на відкритих ділянках, в паркових та лісо-паркових зонах, вільних від забудови.

Такі зони повинні бути обладнані медичним обслуговуванням, системою безпеки, великим екраном, системою швидкого харчування. У Львові передбачено 4 таких зони: дві в районі іподрому, в центральній частині Парку культури та у Стрийському парку, в районі кінотеатру Львів.

Олександр: Раніше розглядалась можливість винесення аеропорту за межі Львова. Яка зараз позиція міської ради?

Ми пішли шляхом консультацій фахівців, а не позиції міської ради. В даному випадку була запрошена відома європейська фірма, яка займається будівництвом аеропортів. Нам приємно, що ця фірма залучила відомих спеціалістів саме для такого типу аеропортів. В результаті розробленої концепції, на яку дуже сильно вплинули результати голосування УЄФА-2012 року, було прийнято рішення про залишення в межах міста Львова аеропорту.

Потужність літньої смуги дозволяє приймати після реконструкції в рік понад 10 млн. пасажирів. Це є кількість туристів, які відвідали Краків у 2006 році. А Краків того року відвідало більше туристів, ніж Париж. Тому ресурс літньої смуги, її близьке розташування до інших магістралей, та враховуючи короткий термін підготовки до чемпіонату футбольного, стало результатом наступного рішення про збереження.

Повну версію чату з Андрієм Павлівим читайте тут