Олег Баляш – депутат Львівської обласної ради. Засновник мережі магазинів: "КРЕЗ", "Комп`ютерний світ", "ШОК".

Ви "шокуєте" людей, яким буде наступний шок? Готується щось особливе?

Ми стараємося шокувати людей щомісяця. В березні ми запропонували пральну машину-автомат за 399 грн. Вважаю, що найменш забезпечені верстви населення можуть її купити. При цьому ми турецької фірми Беко на 5 км. 200-300 одиниць техніки продається під техніку.

Ми ведемо перемовини з виробником і домовляємося. Це реально рекламні акції. В травні ми запропонували холодильник за 999 грн. фірми Ямаха. З морозилкою. Цього місяця ми запропонували спліт-систему кондиціонер за 999 грн. Як показують мої приклади, ми пропонуємо ці речі конкретно в сезон, коли вони дійсно є необхідні.

Я запевняю, що наступного місяця ми знову шокуємо і запропонуємо речі, які хочеться купити в липні. Окрім того, розширюємось на схід. Ми відкриваємо нові магазини у Харкові площею 4 тис. кВ м, Запоріжжя — 2000 кв.м, і в Рівному.

Ваша оцінка, як депутата облради, вчорашньої інформації по Євро-2012. І що, на Вашу думку, необхідно зробити, щоб Львів не провалив проведення Євро-2012?

Я думаю, що з цього що ми вчора почули, ніхто, ні депутати облради, ні міськради, не задоволені. Але я радий, що в нас взагалі щось робиться і інформація про це доходить до громади. В інших областях, за моєю інформацією, ситуація з підготовкою до Євро-2012 ще гірше, хоча з фінансами, навпаки — краще. Вважаю, необхідно створити дієвий оргкомітет, а не так, як він був створений спочатку.

Оргкомітет повинний розробити чітку програму підготовки до Євро і головне — виробити чіткі механізми, які дадуть можливість зробити Львів привабливим для інвесторів. Адже всі об’єкти до Євро-2012 будуть будуватися за інвестиційні кошти. При цьому за дуже короткий час нам необхідно залучити понад 3 млрд. Євро, в той час як щорічно Львівщина має інвестиції в обсязі 500 млн. дол.

Це дуже складно буде зробити. Необхідно, щоб проекти, які будуть готуватися до Євро, були реально інвестиційно привабливі. Необхідно також, щоб для інвесторів були створені чіткі і зрозумілі правила гри на цьому ринку. Тільки тоді ми зможемо вирішити це завдання.

Відомо, що облрада є засновником деяких електронних та друкованих ЗМІ. Проте вона, на відміну від Садового, не поспішає їх роздержавлювати. Чому? І це взагалі потрібно?

Вважаю, що облрада чи будь яка інша рада, якщо має можливості і бажання, може виступати засновником ЗМІ. Адже і президент, і кабмін, і ВРУ мають свої друковані органи. Однак ці друковані органи повинні виконувати конкретну функцію — інформувати громадян про діяльність облради. Це не можуть бути рекламні видання.

Повну версію чату з Олегом Баляшем читайте тут