Магазини не просто так пропонують великі знижки на Чорну п'ятницю. Для споживачів-це найвигідніший день у році. Товари преміум сегмента можна купити зі знижкою до 70%. Але вигоду розпродаж приносить не тільки споживачам, а й власникам магазинів. Кількість продажів в день грандіозної акції зростає щорічно.

Black Friday 2020 ще не почалася, а прибуток деяких магазинів вже збільшився на 30-40%. У минулому році середній приріст для рітейлерів склав 78%, в 2020 році аналітики чекають більш високі цифри. Експерти стверджують, що кількість продажів може збільшити в 1,5 рази в порівнянні з 2019 роком. Цьому дається логічне пояснення - Чорна п'ятниця 2020 пройде в онлайні. Покупці не відчують себе скуто під наглядом продавців-консультантів або втомлено через необхідність їздити від магазину до магазину. Всі покупки можна зробити вдома за ноутбуком або навіть зі смартфона, паралельно оглядаю улюблений серіал.

Чому Black Friday буде зосереджена в мережі
Покупці все частіше відмовляються від ідеї оффлайн шопінгу в принципі і орієнтуються на інтернет-магазини. Онлайн-формат зручніше з багатьох причин:

  • на покупки витрачаєш менше часу;
  • замовити необхідний товар можна в будь-який момент;
  • замовлення доставлять прямо додому або в найближче поштове відділення;
  • можна отримати приємні бонуси-накопичувальний кешбек, безкоштовну доставку.

Але головна причина переходу на онлайн-формат - COVID-19. Розпродаж на Чорну п'ятницю збирає натовпи зацікавлених в недорогих товарах людей. При цьому якщо раніше акція тривала добу, тепер - 3-7 днів, обов'язково захоплюючи вихідні. Через карантинні обмеження магазини не можуть допускати в торгові зали велику кількість відвідувачів. Крім того, рітейлери, що працюють на території торгово-розважальних комплексів, у вихідні дні змушені закриватися. Для масштабного розпродажу такі умови - повний провал.

Щоб не залишитися без подвоєної виручки, рітейлери перенесли розпродаж на сторінки інтернет-магазинів. Офіційно акція розпочнеться 27 листопада, але хороші знижки можна знайти вже зараз. Підпишіться на e-mail розсилку улюблених магазинів, щоб бути в курсі найвигідніших знижкових пропозицій. Загляньте в каталоги вночі з 26 на 27 листопада, щоб не упустити пік цінопаду. І до речі, припасіть частину бюджету на 30 Листопада-скасовувати Кіберпонеділок ніхто не планує!