Чому ж після скасування віз до України, туристи не заполонили наші вулиці, паби та ресторани? Звичайно, можна говорити про незнання англійської мови українцями, відсутність інформації про Україну в Інтернеті, елементарний імідж країни… але важливим фактором є звичайно транспортний зв’язок з Україною.

Для прикладу, Сибір гарний, романтичний, але якщо туди немає чим доїхати, то на туризмі не заробиш. З Німеччини у Польщу можна дістатись літаком за 10-50 євро. Я не буду говорити про супер акції, де квитки можна купити і за 1-2 євро. Ймовірно, що квиток на літак, який коштує у Польщу 15 євро більше стимулює її відвідати, а наявність доступного житла (дешевих готелів та хостелів) робить це реальністю.

Що чекає потенційного французького студента чи німецьку сім’ю котрі вирішили прилетіти на Євро в Україну?
1. Шалені ціни на авіаквитки. Наразі можна бюджетно долетіти лише компанією ВізЕйр, де ціна на квиток з Мемінгема чи Дортмунда буде коливатись у районі 500-1000 гривень. З Франції бюджетно долетіти в Україну просто не вийде… А як же Італія, Греція чи Великобританія? 300-400 доларів за 1 квиток українськими авіалініями (Аеросвіт, МАУ) відразу унеможливлює доступний приїзд уболівальника на Євро 2012.
В даному випадку ми говорили про столицю Київ, яка в транспортному стані є найбільш розвиненою. А що говорити про Львів чи Донецьк? Як бюджетно долетіти на ДонбасАрену?
2. Відсутність дешевих готелів та хостелів. Один з найпопулярніших сайтів по бронюванню готелів є www.booking.com. Введіть там Львів чи Харків, яку кількість готелів до 30 євро за добу ми там побачимо? Кілька можливо і знайдемо, але це можна перерахувати на пальцях однієї руки та у мертвий туристичний сезон, а що буде відбуватись під час Євро страшно навіть уявити. Іноземці котрі часто відвідують Україну вже давно знають, що краще знімати квартиру на кілька днів, так дешевше та комфортніше.

Тому наразі Україна виглядає дуже дорогою країною для простого студента з Чехії чи Ірландії, бо перше немає чим долетіти, а друге немає де жити…

Максим Польотний для видання Авіація України