Про це пише «ВВС Україна».

Він вже з'явився у японських магазинах у понеділок. Напій лише з лимонним смаком, його вміст спирту від 3% до 7%. Повідомляється, що під час створення напою орієнтувалися на молодих споживачів, особливо на жінок.

За традицією компанії, рецепт тримають у суворій таємниці. Наразі у Японії має велику популярність напій Чухай – газована вода з ароматизаторами, до якої додали місцевий алкогольний напій сьотю. Чухай також продають у банках і в ньому від 3% до 8% спирту.

У Coca-Cola кажуть, що алкогольні напої поки планують випускати лише в Японії.

Чухай реалізують на ринку як альтернативу пиву. Напій став дуже популярним серед жінок.

У листопаді аналітик Wells Fargo Бонні Херцог сказала, що Coca-Cola може вийти на ринок алкогольних напоїв «у преміальних сегментах ринку, таких як крафтові напої для дорослих».

Японські компанії з виробництва алкогольних напоїв Kirin, Suntory та Asahi виробляють різні види цього напою і продовжують експериментувати з його смаком. Найпоширеніші ароматизатори в таких напоях – цитрусові, наприклад, грейпфрут або лимон.

У 1990-х роках подібні британські бренди – Hooch, Reef, Smirnoff Ice та Bacardi Breezer – стали дуже популярними. Але реакція на них була суперечливою. Такі напої викликали побоювання, що вони заохочуватимуть молодь вживати алкоголь у великій кількості.

Coca-Cola, помітивши, що молоде покоління серйозно ставиться до свого здоров'я і, відповідно, купує менше газованих напоїв із великою концентрацією цукру, вже не перший рік купує компанії, що виробляють воду у пляшках і чай.

 

«Вголос»