Про це йдеться у нинішній публікації «Хто заробляє на Небесній сотні» львівської газети «Ратуша».

Зокрема, у Львові соціальна реклама, у якій від імені Небесної сотні закликають людей будувати кращу Україну, де не буде хабарів, корупції, розміщена на щитах російської компанії «Gallery» — одного з найбільших рекламних операторів Російської Федерації.

«Уже понад місяць у місті висять біґборди, які закликають львів’ян будувати кращу Україну, де не буде хабарів, корупції, всі паркуватимуться в належних місцях тощо. На кожному з них примітка, що «Ми загинули заради кращої України». Формат однаковий — 3 на 6 метрів. Ідейним натхненником такої соціальної реклами та ініціатором її встановлення була міська рада», – пишуть автори. 

«Багатьох львів’ян обурило те, що мерія звернулася від імені загиблих Героїв, хоча чиновників ніхто на це не уповноважував. Та виявилося, це не єдиний і не найбільший цинізм та блюзнірство цієї акції. Річ у тім, що вся ця соціальна реклама розміщена на щитах російської компанії «Gallery» — одного з найбільших рекламних операторів Російської Федерації», – наголошують у публікації.

«Кожен оператор зобов’язаний виділяти 10% своїх площ на соціальну рекламу. У разі розміщення такої реклами, оператор не сплачує орендну плату за ту площу, де висить «соціалка». Цікавий нюанс: визнати рекламу «соціальною» може лише рішення виконкому міської ради. У цьому разі всю соціальну рекламу віддали лише одній фірмі — «Gallery». Хоча інші підприємства, зокрема й львівські, не відмовилися б отримати бодай частину», — прокоментував «Ратуші» громадський діяч Олександр Молодий.

Як розповів Молодий, підприємства сплачують у бюджет міста орендну плату за розміщення кожного щита з рекламою. Сплачують і тоді, коли вони порожні. Коли ж підприємство розміщує соціальну рекламу, то оренду з того щита вони не платять.

Це підтвердили «Ратуші» і в профільному ЛКП «Адміністративно-технічне управління».

«В середньому за окремий щит компанія сплачує 900 грн. на місяць, коли там розміщена комерційна реклама або площа порожня. Якщо там соціальна реклама, яка надійшла нам від управління інформаційної політики, тоді компанія нічого не сплачує за щит. Соціальна реклама, про яку йдеться, розміщена на щитах ТзОВ «Октагон-Аутдор». Управління інформаційної політики замовило 40 площин розміром 3 на 6 метрів терміном на один місяць — з 7 березня по 7 квітня. Для розміщення вибрали саме цю компанію, бо вони змогли зробити рекламу оперативно, та ще й надрукували зображення за власні кошти». На запитання, чому під кожним щитом висить брендова табличка компанії «Gallery», чиновниця відказала: «Ну, «Gallery» — це я не можу сказати, я точно знаю, що це ТзОВ «Октагон-Аутдор», – проінформувала директор комунального підприємства Наталя Сеньків.

Інформація з бізнес-ресурсу Finance.ua: «Російська компанія-оператор ринку зовнішньої реклами «Gallery», що є другим оператором зовнішньої реклами в РФ за кількістю поверхонь; володіє мережею з більш ніж 35 тис. рекламних поверхонь в більш ніж 500 містах Росії та України. На ринку зовнішньої реклами України працює з жовтня 2007 року. «Gallery» є власником в Україні таких компаній, як «Октагон-Аутдор», «ВВВ Плюс», «Компанія «Будівельні Технології» і «Рекламний світ».

За словами Молодого, ця фірма з російською пропискою прийшла на ринок Львова, коли купила українське підприємство ТзОВ «Октагон-Аутдор» і його рекламні площі. Сьогодні  «Gallery» стала чи не найбільшим гравцем на ринку зовнішньої реклами такого українського Львова, що й не дивно за такого сприяння. «Gallery» — єдиний оператор, який погодився розмістити «Український вибір» Медведчука. Сьогодні ж саме вони розміщують заклики від імені Небесної сотні.