«Сьогодні часто сприймають професію офіціанта не престижною чи не серйозною. Але це не так. Офіціант – це не просто людина, що обслуговує нас в ресторані. Сучасний офіціант – це освічена людина, у якої по-перше, повинна бути добре поставлена мова, по-друге -, вміння добре розбиратися в гастрономії, у винах, етикеті. Нарешті – це важка праця. Я бачив, як ці дівчатка і хлопці бігають до роздягальні, мажуть мазями свої ноги і біжать знову до клієнтів з усмішкою на устах», - розповів президент Гільдії рестораторів Львова Марк Зархін.

«Сьогодні, коли туризм та сфера обслуговування стають домінантними в житті нашого міста, професія кельнера, людини, що створює настрій в наших кнайпах, ресторанах та кав’ярнях заслуговує на повагу», - додав він.

Отож, Гільдія рестораторів закликає львів’ян та гостей міста, які підуть 21 травня в львівські ресторани, подарувати своєму кельнеру або кельнерці весняну квітку, подякувавши таким чином за їх важку роботу. А власникам та директорам м. Львова пропонують особисто одягнути форми офіціантів та обслуговувати клієнтів своїх закладів.

За словами віце-президента Гільдії рестораторів Вардкеса Арзуманяна, власники ресторанів вже готуються до цього дня, шиють собі форми, вивчають правила етикету та обслуговування.

«Наразі 30 ресторанів Львова зголосилися взяти участь у Дні кельнера, але ми сподіваємося, що на наступний рік їх буде більше і до самого свята ми краще підготуємося, придумаємо щось цікаве», - сказав Зархін.