День Святого Валентина – це суто комерційний проект, де-факто сатанинський, якщо зважати на традиції української нації та наші цінності.

Про це у коментарі «Вголосу» розповів економіст, директор Інституту трансформації суспільства Олег Соскін.

«Адже свято штучно створене, псевдосвято – і взагалі не свято, а просто певний ритуал з вигаданим сюжетом. А українці його святкують, бо це для них вже стало трендом. Причому це достатньо протестне свято з вигаданою історією кохання та продуманим сюжетом», – розповів він.

Та додав: «Та й святкування цього дня схоже на нав’язування українцям того ж  святкування Хелловіну – сатанинського свята. І це свято – з того ж розряду. І ці  всі комерційні маркетингові проекти, нав’язані посткомуністичним суспільством, – це так зване свято мавпування, яке механічно привнесли у нашу культуру».

Тож тепер, за словами Соскіна, День Валентина просто нав’язують і кажуть: «Давайте, мавпи, святкуйте День закоханих». А духовної еліти, яка могла б вплинути на ситуацію, просто в Україні немає.

Більше читайте тут: «День закоханих» чи «День маркетолога»?».