Свято усіх закоханих, яке українці відзначають 14 лютого, вже давно  комерціалізували, бо святкування цього дня приносить значний прибуток і відповідає усім маркетинговим елементам.

Про це у коментарі «Вголосу» розповів економіст, директор Інституту трансформації суспільства Олег Соскін.

«І тепер у День Валентина ті, що хочуть заробити гроші, намагаються зіграти на емоціях людей, зокрема на почуттях молоді, яка його найчастіше і відзначає. Та ще й День Валентина, який припадає на 14 лютого, у календарі розміщений між двома християнськими святами – Собору трьох святителів (12 лютого) та Стрітення (15 лютого) – й ідеально вписується у числа святкувань», – зазначив він.

Тому, за словами Соскіна, заробляють компанії на цьому святі доволі непогано, адже реалізовують і валентинки, і квіти, і різноманітні інші подарунки.

«При цьому є ще одна особливість – це свято роблять для біомаси: я святкую, бо так чинять усі. Тим часом торговці просто рахують вигоду від проданого та заробленого на розвагах. Українці ж ведуться і тратять свідомо чи несвідомо на це значні кошти. А День Валентина – це вже чистий комерційний проект для маркетологів», – резюмував економіст.

Більше читайте тут: «День закоханих» чи «День маркетолога»?».