Соціологічна компанія “Фама”, яка у неділю, 22 листопада, проводить екзит-пол на виборах міського голови Львова у другому турі, агітує за одного з кандидатів на дільницях.

Про це “Вголосу” повідомили спостерігачі відразу з кількох районів Львова.

За словами спостерігачів, представники компанії “Фама”, які начебто повинні займатися організацією екзит-полу, перехоплюють львів’ян ще на вході до виборчих дільниць і агітують голосувати за чинного міського голову Львова Андрія Садового.

Слід зазначити, що така агітація є грубим порушенням виборчого законодавства.

Як відомо, соціологічна агенція “Фама” перебуває під контролем міського голови Львова Андрія Садового.

На минулих місцевих виборах “Фама” також суттєво завищувала рейтинги Садового — її результати суттєво розбігалися з результатами інших соціологічних агенцій.

Як зазначено на офіційному сайті “Фами”, свою діяльність компанія веде ще з 2011 року. Її керівником, як 9 років тому, так і сьогодні є Мар’яна Малачівська. І до створення “Фами”, і тривалий час після початку її діяльності Малачівська працювала у керівництві “Інституту міста” – аналітичного центру, заснованого на комунальній власності Львівською міською радою під керівництвом Андрія Садового у 2009 році.

Сьогодні “Інститут міста” є напівгрантовою організацією, Андрій Садовий – головою її наглядової ради, а “Фама” – одним із ключових партнерів і виконавцем переважної більшості її соціологічних замовлень.