Про це заявила виконавчий директор ЛОГО «Комітет виборців України» Оксана Дащаківська під час засідання на тему «Результати реєстрації в ЦВК кандидатів-мажоритарників на Львівщині: козаки та козачки», інформує кореспондент Вголосу.

Оксана Дащаківська зазначила, що кандидати в депутати до ВРУ, які йдуть на вибори по мажоритарних округах, розраховують перемогти, виключно завдяки бренду політичних сил, які їх висувають.

Крім того, експерт відзначила ще одну тенденцію виборчого процесу, а саме грубе порушення законодавства.

«На сьогоднішній день виборче законодавство чітко каже, що кандидати, які є суб’єктами виборчого процесу можуть вести передвиборчу агітацію виключно з виборчих фондів. Цей період, який ми зараз маємо можна назвати періодом тиші: коли кандидати вже подали документи, однак вони ще не зареєстровані. Відповідно у них ще немає виборчих фондів, тому вони не можуть вести передвиборчу агітацію. Натомість ми бачимо, що деякі політичні сили продовжують свою агітацію, але уникають назв партій та кандидатів, маскуючи це під політичну рекламу», – пояснила Оксана Дащаківська.

Як приклад прихованої передвиборчої агітації, Оксана Дащаківська назвала рекламу партії «Україна вперед» Наталії Королевської, Об’єднаної опозиції та партії УДАР Віталія Кличка.

Політолог, доцент Львівського національного університету ім. Івана Франка, кандидат політологічних наук Юрій Шведа наголосив, що порушення виборчого законодавства кандидатами у депутати є дуже великою моральною проблемою і люди повинні звернути на це увагу.

«Ті кандидати в депутати, які займаються агітацією в заборонений період, починають свою політичну діяльність із грубого, відвертого, лукавого порушення законодавства є великою моральною проблемою суспільства. Виходить, що люди, які йдуть у Верховну Раду, аби писати закони, на початку своєї діяльності самі ж їх порушують. Ставитися до них потрібно відповідно», – сказав політолог.

Як писав Вголос, до прокуратури Львова звернулася ЛМО ВО «Свобода» щодо порушення партією Наталії Королевської «Україна-Вперед!» виборчого законодавства.