Такий висновок зробив Волинський прес-клуб після медіа-моніторингу регіональних засобів масової комунікації (ЗМК).

У серпні Волинський прес-клуб розпочав медіа-моніторинг регіональних засобів масової комунікації. Загалом було проаналізовано 185 публікацій на виборчу тематику в друкованих виданнях, 110 випусків новин на телебаченні і 138 на радіо, 194 повідомлення в інтернет-виданнях.

Результати дослідження свідчать про те, що поки що кандидати у депутати і політичні сили найбільшу увагу на Волині приділили друкованим ЗМІ, тоді як на телебаченні та радіо кількість агітаційних матеріалів суттєво менша.

Найбільш «розпіареним» у волинських медіа за перший місяць виборчої кампанії виявився кандидат у народні депутати, нинішній депутат-«тушка» Ігор Палиця.

Саме з його іменем та однойменним благодійним фондом пов’язані «джинсові» та рекламні матеріали. Значно менше уваги (поодинокі публікації та інформаційні повідомлення) засобами масової комунікації приділено Степану Івахіву та Ігореві Єремєєву, Об’єднаній опозиції «За Батьківщину», партіям «Удар» і «Свобода».