Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах.

Про це міністр повідомив в Facebook.

Він зазначив, що потрібно поступово винищувати паперові процеси в державних органах.

Дубілет переконаний, що тільки на одну канцелярію для кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно.

Міністр запропонував кілька ключових змін.

Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Дубілет зазначає, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації у НАЗК в електронному вигляді.

“Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава почала змушувати громадян отримувати ЕЦП на” флешках “(токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося”, – заявив Дубілет.

Як писав “Вголос”, Дубілет хоче позбутися від згоди на обробку персональних даних.