Фахівці консалтингової агенції Interbrand назвали найдорожчі у світі бренди. Лідирує у списку американський гігант комп’ютерної техніки та програмного забезпечення Apple, вартість якого склала 214,3 млрд доларів. Компанія показала 16-відсоткове зростання. Про це пише Bloomber.

На другому місці опинилася компанія Google із показником у 155,5 млрд доларів. Її зростання склало 10 %. А замикає трійку лідерів із дорожнечі бренду Amazon (100,8 млрд доларів). Саме він також був названий найбільш швидкозростаючим у світі, показник склав 56 %.

Експерти зазначають, що Apple і Google займають горішні позиції рейтингу вже впродовж останніх шістьох років.

Далі в рейтингу розмістилися Microsoft (92,7 млрд), Coca-Cola (66,3 млрд), Samsung (59,9 млрд), Toyota (53,4 млрд), Mercedes-Benz (48,6 млрд.), Facebook (45,2 млрд) і McDonald’s (43,4 млрд).