За словами Миколи Савельєва, злет «джинсовості», звичайно, спостерігався на виборах.

«Вересень-жовтень – це було засилля замовних публікацій. Тобто «джинсу» давали всі. Ми не знайшли жодного видання, де би була відсутня «джинса», - сказав експерт.

Микола Савельєв, спираючись на результати моніторингу регіональної преси та національних телеканалів щодо дотримання журналістських стандартів та замовності матеріалів, повідомив, що найбільше «джинси» зафіксовано на сторінках газети «Високий замок». Взагалі у межах дослідження моніторилось на протязі липня-жовтня 2010 року 6 друкованих видань Львова: «Львівська пошта», «Новий погляд», «Експрес», «Львівська газета», «Ратуша» і «Високий замок».

Зокрема, у вересні цього року експерти зафіксували у газеті «Високий замок» 55 матеріалів з ознаками замовності. Таким чином львівські експерти простежили тенденцію зв’язку «джинси» та накладу видання: чим більший тираж газети, тим більше замовних матеріалів вона розміщувала. Однак, за висновками експертів, це правило не стосується газети «Експрес», яка відповідно маркувала рекламні чи комерційні матеріали.

Що стосується питання дотримання професійних стандартів у львівській пресі, то, керуючись шестибальною шкалою, найбільше балів набрала газета «Ратуша» - 4,43, «Новий погляд» - 4,39; «Високий замок» - 3,95.

За підсумками експертів найкраще львівські ЗМІ дотримуються таких журналістських стандартів як достовірність та оперативність. Натомість друкованим виданням Львова бракує балансу точок зору, повноти фактів, точності та відокремлення фактів від коментарів.