Про це повідомив лідер ВО «Свобода» у «Facebook».

У листопаді 2013 року лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок звернувся до суду із вимогою визнати недостовірною та такою, що принижує честь, гідність і ділову репутацію інформацію, надруковану газетою «Експрес» 24 жовтня 2013 року в статті «Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом».

За словами керівника юридичної служби «Свободи» Олега Бондарчука, за цей час було виграно справу в Франківському районному суді Львова, згодом цей же суд відхилив заяву відповідача про перегляд попереднього рішення за позовом Олега Тягнибока. Відтак уже Апеляційний суд Львівської області відхилив апеляційну скаргу ТзОВ «Експрес мультимедіа груп» та залишив у силі рішення суду першої інстанції.

«Попри це, відповідач, замість того, щоби спростувати наклепи, звернувся із касаційної скаргою, аби якнайдовше затягти процес. Але нещодавно вже Вищий спеціялізований суд України відхилив цю скаргу. Теоретично ці так звані журналісти можуть звернутися і до Верховного Суду України, проте відхилення касації вкотре підтвердило усі попередні рішення суду з цього приводу. Очевидно, що в разі продовження судової тяганини ми все одно рано чи пізно змусимо «Експрес» спростувати наклепницькі й аморальні фантазії. Тому очікуємо, що вже невдовзі на шпальтах катастрофічно пожовтілої за останні роки газети «Експрес» буде опубліковано судове рішення та спростовано ганебну брехню щодо лідера «Свободи», – заявив Олег Бондарчук.

Захищаючи своє чесне ім'я вже суджуся 20-ий місяць… Ми вже виграли подібні суди в 24-го каналу, газети "Ділова столиц…

Posted by Олег Тягнибок on 11 червня 2015 р.

Нагадаємо, 8 листопада 2013 року Голова Всеукраїнського об'єднання «Свобода» Олег Тягнибок звернувся до Франківського районного суду Львова з позовною заявою, вимагаючи визнати поширену 24 жовтня 2013 року ТОВ «Експрес мультимедіа груп» (№117 газети «Експрес») у статті під назвою «Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом» інформацію недостовірною та такою, що принижує честь, гідність та ділову репутацію. У липні 2014 року Франківський районний суд Львова задовольнив позов Олега Тягнибока. Суд визнав такою, що не відповідає дійсності й порушує права і свободи, ганьбить честь, гідність і ділову репутацію лідера «Свободи» інформацію, оприлюднену в статті «Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом».

Згодом Франківський районний суд Львова залишив без задоволення заяву директора ТзОВ «Експрес мультимедіа груп» про перегляд рішення у справі за позовом Олега Тягнибока. А 24 грудня 2014 року уже Апеляційний суд Львівської области відхилив апеляційну скаргу ТзОВ «Експрес мультимедіа груп» та залишив у силі рішення суду першої інстанції, згідно з яким газету «Експрес» зобов'язано спростувати неправдиві відомості у статті «Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом».