З такою ідеєю поділився з Інфоцентром "Україна-2012" керівник Центру політичного аналізу "Пента" Володимир Фесенко. Політолог переконаний, що, готуючи туристичні пропозиції для гостей турніру, містам-господарям також варто акцентувати увагу на показі традицій сучасного мистецтва.
"Міста турніру мають сильні традиції, пов’язані з сучасним мистецтвом, у тому числі музичним, художнім, сучасною молодіжною культурою. Тож варто з цим пов’язати концертні, культурно-розважальні програми, показати міста в різних ракурсах", сказав він.
Водночас Володимир Фесенко підкреслив, що аби не розчарувати іноземного туриста та ефективно реалізувати потенціал країни, до чемпіонату необхідно провести серйозну підготовку в туристичній сфері.