Про це повідомляє Польське радіо

Автори рапорту наголошують, – якщо Польща хоче успішно конкурувати з автомобільними гігантами, то вона повинна прискорити впровадження найновіших рішень у цій галузі.

Ярослав Ваєр з EY сказав, що електромобільність надає багато користі, але існують також і ризики:

«Цих перешкод кілька, я звертаю увагу на чотири найбільш розповсюджені, пов’язані з технологією, але й з економією. Електроавтомобілі сьогодні вдвічі дорожчі від авто з традиційними двигунами, але, їхня експлуатація набагато дешевша. І думаючи про загальні кошти користування автомобіля, скажімо, в п’ятирічній перспективі, ми мусимо визнати, що вже сьогодні, багато електричних автомобілів дешевші, ніж їхні відповідники з традиційними двигунами. Щоправда, за умови, що солідно їх будемо експлуатувати, – за нашими розрахунками, принаймні 50-60 тисяч кілометрів на рік».

Ярослав Ваєр пояснив, що зростаюче виробництво електроавтомобілів змінить систему постачання, а це вплине, наприклад, на ситуацію виробників запчастин для класичних автомобілів. А це, в свою чергу, означає зменшення працюючих та зміни, з огляду на легшу можливість їх обслуговування, діяльності мережі продажу автомобілів.

Та все ж, найголовніша перешкода розвитку електромобільності у всіх країнах – це інфраструктура, – йдеться, наприклад, про місця швидкої зарядки автомобільних акумуляторів.