Таким чином, компанія може отримати дані будь-якого користувача Facebook, який придбав якийсь з її товарів, повідомляє видання The Daily Mail.

Громадськість назвала цей крок компанії цинічною спробою обійти обмеження, раніше накладені на Facebook американськими законодавцями, які розраховували захистити конфіденційність інформації.

Керівництво соціальної мережі посилить моніторинг блогів і співпрацюватиме з американською компанією Datalogix, яка відстежує покупців і товари, які вони купують.
Facebook, зі свого боку, стверджує, що цей захід спрямований на захист користувачів, оскільки телефонні номери та електронна пошта будуть замінені хеш-символами, які збережуть реальні дані користувача в таємниці від рекламодавців і третіх осіб.

Експерти з конфіденційності, у свою чергу, вважають, що дії компанії потребують спеціальної перевірки. Минулого тижня правозахисний центр Electronic Privacy Information Center (EPIC) подав скаргу на нову ділову практику Facebook у Федеральну торгову комісію (FTC) через її співпрацю з Datalogix і рекламним сервісом Facebook Exchange.

Як стверджує EPIC, Facebook порушила угоду, яку вона уклала з регуляторами в липні, в рамках якої мережа зобов'язана дотримуватися правил розкриття інформації та отримувати згоду користувачів перед тим, як передавати їхні персональні дані третім сторонам.

Джерело: newsru.co.il