Про це повідомив заступник директора Київського міжнародного інститут соціології (КМІС) Антон Грушецький під час презентації соціологічного дослідження «Довіра до ЗМІ, вплив російської пропаганди, медіаграмотність в Україні», що відбулась 27 березня в «Укрінформі».

«За нашим дослідженням, 23,5% людей отримують інформацію із соцмереж. Найпопулярнішим серед них є Facebook, яким користується 35,5% українців. Далі йдуть «ВКонтакте» (11,3%), Instagram (9,6%), «Одноклассники» (7,2%), Twitter (5,6%) і LinkedIn (0,5%).

Понад половини населення (52,4%) говорять, що взагалі не користуються соціальними мережами», – сказав Грушецький.

Разом з тим, 29% українців користуються лише західними соцмережами, передусім – Facebook, а 3% опитаних відвідують винятково російські.

 

«Вголос»