У середині березня компанія Facebook запровадить верифікацію замовників політичної реклами та публічно розмістить базу даних української політагітації.

Про це повідомив керівник корпоративних комунікацій Facebook Ян Щєгєнни, пише "ЧЕСНО".

"У середині березня ми запустимо інструменти для того, аби зробити політичну рекламу для України на Facebook прозорішою", — повідомив він у листі.

Від рекламодавців вимагатимуть оприлюднити, хто саме платить за політичну рекламу. Дані будуть зберігати впродовж семи років у публічній бібліотеці.

"Там міститиметься інформація про те, як реклама поширювалася, наприклад діапазон витрат, показників, а також демографія про тих, хто бачив рекламу, їхній вік, стать і локацію", — написав Щєгєнни.

Він також додав, що нещодавно у компанії видалили низку облікових записів і сторінок у Facebook та Instagram, які виникли в Росії й діяли в Україні та залучалися до "неавтентичної поведінки".

Facebook співпрацює в Україні з Центральною виборчою комісією, фактчекерами, дослідниками та громадськими активістами. Щєгєнни запевнив, що корпорація глобально блокує та видаляє фіктивні облікові записи й обмежує розповсюдження неправдивої інформації.

Нагадаємо, що соцмережа посилить політику передвиборчої реклами в Україні.

"Вголос" писав, Кіберполіція та Facebook співпрацюють для блокування неверифікованих акаунтів кандидатів у Президенти України.