Про це повідомляє прес-служба компанії в офіційному блозі, – пише РБК Україна.

«Сьогодні ми розпочинаємо тестування функції, створеної в межах нашої роботи через Facebook Journalism Project, яка дасть людям додатковий контекст у статтях, які вони бачать у стрічці новин. Ця нова функція покликана надати людям деякі інструменти, необхідні для прийняття обгрунтованого рішення про те, які історії читати, ділитися і яким довіряти», – йдеться в повідомленні.

Згідно з інформацією прес-служби, в новинних постах, що публікуються в News Feed, з'явиться кнопка, натиснувши на яку, користувач побачить панель з інформацією про джерело новини, а також пов'язаний з темою новини контент і деталі про те, де і як ця новина була розміщена. У компанії очікують, що більшість сторінок не помітять істотних змін в їх розповсюдженні News Feed в результаті цього тесту.

«Як завжди, сторінки будуть посилатися на кращі публікації і продовжувати публікувати статті, які цікаві аудиторію і які читачі вважають інформативним», – резюмували у Facebook.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що компанія Facebook планує найняти більше 1000 чоловік для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі.

 

«Вголос»