Соціальна мережа Facebook буде ретельно перевіряти політичну рекламу на своїй платформі.

Про це повідомляє USA Today.

Компанія взяла на озброєння політичну та соціальну рекламу двох країн: України та Канади. Уся передвиборча промоція лідерів та їхніх партій буде ретельно перевірятися.

У повідомленні компанії Facebook йдеться про те, що вже найближчим часом будуть вводити нові інструменти для двох видів реклами: соціальної та виборчої. Усе це робиться платформою для того, щоб усі рекламні оголошення політичного та соціального змісту були максимально прозорого характеру та не вводили людей в оману.

Платформа окреслює чіткі вимоги щодо таких публікацій. Обов’язково має вказуватись повне ім’я людини або організації, яка вносить кошти за рекламу. Ця інформація буде доступною в самій промоції. Статистика дописів буде зберігатися у спеціальному сховищі протягом 7 років із дати публікування.