Чутки про розробку Facebook кнопки «Хочу», яка дозволяє збирати інформацію про те, які товари хоче придбати користувач, циркулювали на ринку ще з 2011 року. У липні поточного року незалежний програміст виявив у пакеті інструментів для створення Facebook-додатків код, який дозволяє вбудовувати кнопку Want, однак соцмережа незабаром прибрала його.

Представники Facebook повідомили Cnet, що компанія з сьогоднішнього дня і справді почала тестування кнопок Want і Collect, а також функцію Collections (Колекції) для обраних брендів в США. «Бізнес-компанії часто використовують Facebook-сторінки, щоб поділитися інформацією про свої продукти через фотоальбоми.

З сьогоднішнього дня ми починаємо невеликий тест, в рамках якого бренди зможуть поділитися інформацією про продукти за допомогою функції Collections», – заявив представник Facebook.

«Колекції» — це добірки фотографій продуктів, які компанія публікує на брендовій сторінці і які потрапляють в стрічку новин користувачів, які підписались на цю сторінку. Кожна фотографія буде забезпечена кнопками «Хочу» (Want) і «Отримати» (Collect), поряд із традиційними «Подобається» (Like), «Коментувати» (Comment) і «Поділитись» (Share). Якщо користувач натисне на кнопку Want, то продукт потрапить в список бажаних товарів (Wishlist).

Інформацію про те, що користувач «хоче» певний товар побачать як його друзі, так і друзі його друзів у соцмережі. У випадку, якщо користувач натисне на кнопку Collect або Like на фотографії продукту з «колекцій», ця інформація відобразиться в його «Життєписі» в графі «Продукти» і буде доступна його друзям. Крім того, функція дозволяє переадресувати користувача на веб-сайт рітейлера для оформлення покупки, пише ТСН.

Нагадаємо, що минулого місяця Facebook при партнерстві з американськими рітейлерами запустила в США сервіс Gifts для відправки реальних подарунків друзям.

Як повідомлялося, нещодавно кількість українських користувачів Facebook перевищила два мільйони.

Джерело: mignews.com