Наші псевдопатріоти, псевдовіруючі та різноманітні поціновувачі нарцисоїдного рагулізму знову вилізли на світ Божий, щоб заявити про свої нижчеплінтусні потреби у самореалізації та абсолютизмі, щодо меж у мистецтві. Їх традиційна відмазка, про постмодерн, в якому дозволено усе, успішно спрацьовує, але якщо так, то давайте називати речі своїми іменами і самореалізовуйтесь, хоч по самі гланди.

Історія 1-ша

Вчора відбулась прес-конференція таких собі організаторів фестивалю-конкурсу "Шевченко–Фест", гала-концерт якого відбудеться завтра в Заньковецькій. Головувала там широковідома українському загалу пілотка Софія Федина, співачка, прогресивний молодіжний лідер, політичний діяч та дівоче втілення всього доброго, чистого та розумного, що може народитись на українській землі. Додатком до її модерного спічу, був начальник управління сім'ї молоді та спорту Львівської міської ради Юрій Наконечний.

Ці 2 товариші недовго, але нудно розпрягали про крутість даного фестивалю, модерність молодого Шевченка, якого вони хочуть показати молоді. Знову тринділи про куфайки, старість та згорбленість поета. Від усіх тих спроби випрямити Шевченка та натягнути на нього спортивні штани, пацаваті футболки та трусики танга штиняло хутірською мелодикою та чарівним і що головне, побожним галицьким рагулізмом.

Коли ж питаєш у цих реставраторів старовини, що нового і модерного ви витворили з Шевченком, вони мовчать, як риби в слоїку і тільки дзявкають, а що ви зробили у своєму житті. Традиційна відмазка львівських рагулів одновимірного розливу.

Софія Федина намагалась зробити щось з нагород фестивалю подібне на "Оскара", але нічого більшого за фалічний символ у неї не з'являлось. За те пантів у цієї дєвушки нємєрянно – "Ми хотіли зробити щось на зразок статуеток "Оскара". Звичайно, наш фестиваль не є настільки відомий, однак хотілось би, щоб людина, яка отримала статуетку, відчувала, що вона досягла чогось у цьому житті".

Все це добре і прекрасно, але якщо ці, мазафака, організатори такі суперпатріоти і суперорганізатори, то чого б їм не розказати усім що ж робилось на відбірному турі цього фестивалю? Про кількість глядачів, яка складалась з учасників та журі, про абсолютно низький рівень тих же учасників.

"Оркестр Янки Козир" там опинився лише тому, що не знали, що то таке. Після концерту вони були в шоці від рівня інших учасників. Чому про це не говорить Федина? Зате ця високодуховна та високоморальна україночка у віночку дозволяє собі просто ляпнути трохи брехні і все буде добре.

Дєвушка сказала, що на фест скрізь були лише позитивні рецензії (що, вже є брехнею), і лише Вишня написала поганеньку статтю і до того ж ще до самого фестивалю. Це і є БРЕХНЕЮ Софійки Федини. А фоткі Вишня також робила до фестивалю, ти, дєвушка з тормозом?

Ось так просто і легенько брешуть побожні галицькі рагулі. Вона ще й грузить "Кому вниз", які чомусь не захотіли приїхати на фест. І пантячо заявляє, що "І нам, і співорганізаторам, видається, що таке відношення і до Шевченка, і загалом до громади Львова – це не є добре".

Порадував своєю обізнаністю і пан Наконечний. Він заявив, що примітивізм, як напрямок у мистецтві, також має право на існування. Зрозуміло, що начальник управління сім'ї молоді та спорту Львівської міської ради не відрізняє примітивізму Марії Приймаченко та Анрі Руссо від тупого примітиву та рагулізму організаторів та більшості учасників "Шевченко-фесту".

І чи не варто, вам пане Наконечний взяти курс лекцій з історії мистецтва у начальника відділу маркетингу та культурних індустрій ЛМР Богдана Шумиловича? А там, можливо, Ви й перестане робити такі не дуже розумні заяви?

Але якщо все має право на життя, то так і пишіть на афішах, в анонсах, в газетах і журналах – фестиваль примітивного псевдо-мистецтва "Шевченко-фест" оголошує набір рагулів для відбірного туру і ніхто до вас не буде чіплятись, і писати поганих, як ви вважаєте, рецензій.

Історія 2

В Дрогобичі наїхали на виставку Гриці Ерде. Заступник дрогобицького міського голови з гуманітарних питань Богдан Пристай закрив  її виставку бо йому, бачиш но, не сподобалась картина Гриці з оголеною чотиригрудою Божою Матір'ю.

В ту ж степь погнали і дуже побожні і гіперпатріотичні сили того славного міста. Щастя ще в тому, що в Дрогобичі, ще хтось думає головою, а не… і заступився за Грицю.

А шановні дрогобицькі рагулі від влади і тіпа, патріотів, ви забули як з вашого міста зникли настінні малюнки Бруно Шульца? Всі й так знають хто їх продав в Ізраїль. То тоді ви мовчали, а тепер ті старпьори, сцикуни і колишні комсомольці починають дзявкати і писати, ще й на форум артвертепу до Гриці – "Чого ти з сатаною лізеш у наші душі". Круто. Дожились.

От вам і вся галицька побожність і ходіння до церкви. А якого фіга ви там робите, віруючі Львівщини, щоб потім писати всяку хрєнь і брехати? І чи не диявол є батьком брехні, ви, побожні прихожани невідомо чого? Чи ви й Біблії не читаєте?

До таваріща Богдана Пристая звернення:

Таваріщ Пристай, шановний ви наш дрогобицький рагуль, а не пішли би ви нах? І якщо Ви і справді були ідеологом міськкому комсомолу, то говорю вам ще раз, шановний дрогобицький рагуль – а не пішли б ви нах зі своїми заявами  та примітивним мисленням.