Про це повідомляє Укрінформ.

Як нагадав на засіданні голова Нацради Юрій Артеменко, конкурс був оголошений 14 грудня 2016 року і має на меті створення 100-відсоткового україномовного радіо.

"Цей конкурс передбачає 100% української музики, 100% державної мови. Ми знаємо, що слухач у цієї музики буде", - наголосив Артеменко.

Христо Грозєв - представник основного акціонера і директор голландської компанії Ad Venture Radio B.V., яка має 100% радіомережі "Країна ФМ", - заявив, що в перші три роки вони готові інвестувати в проект 2 млн євро. І зазначив, зокрема, що вже створював національні формати, подібні до "Країни ФМ" в Україні, зокрема в Естонії, Латвії, Болгарії, Чехії, Фінляндії.

"В кожній країні, незалежно від того, чи вона більша, чи менша, цей формат затребуваний. Якщо в маленькій Естонії можна створити формат 100% місцевої музики і зробити його успішним, то це точно можна зробити в Україні... Мати тут рейтинговий формат - без питань. Але в плані створення реально прибуткового, комерційного бізнесу це потребує чимало часу - набагато більше, ніж звичайне поп-радіо чи радіо західної музики. В середньому це забирає 5-7 років інвестицій до того, як стає прибутковим. Тому що це дещо незвичне, нове, що з'являється на ринку реклами, і рекламодавці не зразу починають у це вірити", - сказав Грозєв.

Водночас він запевнив, що вони готові до довгих інвестицій в цей формат і мають намір створити повноцінний проект, який включатиме не тільки музичне радіо, а цілий комплекс програм, зокрема премії для заохочення молодих виконавців. "Дивитися на проект як на чергову радіостанцію - це гарантія неуспіху", - зазначив директор Ad Venture Radio B.V.

"Країна ФМ" здобула частоти в 5 обласних (Кропивницький, Миколаїв, Полтава, Суми, Хмельницький) і в 10 районних центрах (Біла Церква, Нікополь, Павлоград, Бердянськ, Мелітополь, Вознесенськ, Лубни, Жашків, Умань, Прилуки). Таким чином мережа розширилась до 26 міст в Україні.