6 січня Голубченко заявив, що «у call-центр КМДА надходить багато дзвінків зі скаргами на незручності, викликані масовими акціями на Майдані. Влада зобов’язана реагувати на такі звернення....»

Давайте перевіримо твердження нешановного чиновника (власника розкішного маєтку, побудованого на чесно зароблені копійки на державній службі) за допомогою одного із підрозділів КМДА, сайту call-центру, на якому реєструються як скарги по телефону, так і ті, що надіслані інтернетом.

За останній тиждень з’явилося лише 2 скарги на Євромайдан, за дивним співпадінням – саме 6 січня, в день заяви Голубченка, із на диво схожим, трохи суржикомовним стилем написання.

Хоча, за неперевіреними даними, відомство Голубченка збирається збільшити статистику, наприклад за допомогою вчителів та інших бюджетників, що начебто будуть дзвонити в call-центр.

У будь якому випадку, буде цікаво подивитися на динаміку змін – якщо кількість скарг справді різко збільшиться, значить відомство Голубченка таки «нагинає» бюджетників, щоб вони дзвонили в call-центр.

Знаючи патологічну схильність чиновників до брехні, наводимо скрін-шоти сайту, станом на 14:00 7 січня 2014 року:

Джерело: Texty