Про це повідомляє Deutsche Welle з посиланням на Національну комісію з інформатики та прав людини Франції (CNIL).

У поясненні CNIL йдеться, що Інтернет-гігант недостатньо “ясно та зрозуміло” інформував своїх користувачів про те, як будуть використовувати їхні особисті дані. Потрібна користувачам інформація розпорошена на різних етапах і міститься в “різних документах” під час її покрокового укладення.

Також розкритикували політику Google щодо використання особистих даних для персоніфікованої реклами.

Крім того, в призначеній для користувача угоді галочку в віконці, що дозволяє використання даних, було проставлено ​​заздалегідь, а новий європейський регламент вимагає, щоб користувач сам її проставляв.

Представники компанії заявили, що Google вивчить рішення CNIL, після чого повідомить про свої подальші дії.

Компанія має можливість оскаржити штрафні санкції в суді.

Зазначимо, це перший випадок подібного штрафу в Євросоюзі, після того, як в травні 2018 року в ЄС набули чинності нові правила захисту особистих даних.