Політичну рекламу дозволять розповсюджувати лише за контекстним таргетингом.

Про це повідомляє компанія на офіційному сайті.

Згідно з  заявою компанії, обмеження будуть вводитися відповідно до віку, статі та загального розташування (поштовий індекс). Єдиним способом поширення політичної реклами залишиться контекстний таргетинг, тобто така реклама буде доступна користувачам, які цікавляться схожими темами.

Дане обмеження буде введене цього тижня у Великій Британії у  зв’язку з парламентськими виборами, далі воно буде поширене по території країн – членів Європейського Союзу. До початку 2021 року планують, що дане обмеження діятиме у всьому світі.

У компанії сподіваються, що ці зміни допоможуть збільшити впевненість користувачів в політичній рекламі, поширеній на просторах інтернету і повірити у  виборчі процеси у всьому світі.

Як писав “Вголос”, Google заноситиме сайти до “чорних списків”.