У промисловому районі Львова, де розташовано майже 40 великих і малих підприємств, вже другий рік не можуть завершити реконструкцію вулиці. Працівники і жителі мікрорайону не можуть нормально пересуватися цією околицею, не кажучи вже про автотранспорт і техніку. Про це повідомляє “Голос України”.

На вулиці Пластовій розташовані будівельна компанія, АТП, що займається міжнародними пасажирськими перевезеннями, ремзавод тощо. Для нормального функціонування їм вкрай потрібна хороша дорога. У трудових колективах скаржаться, що штучне затягування з ремонтом завдає додаткових збитків. Це досить перспективний промисловий район. Деякі підприємства, переїхавши сюди з центру міста, сподівалися на розуміння та підтримку муніципальної влади. Натомість їм перерили дорогу і не ремонтують її.

2017 року міська рада виділила 39 млн грн на капітальний ремонт 1200 метрів вулиці. ЛКП “Львівавтодор” підписало угоду із Львівським спеціалізованим будівельно-монтажним управлінням № 1, що виграло тендер на виконання робіт. Кінцевий термін завершення капремонту — 30 січня 2019 року. Згодом вартість робіт зросла ще на 3 млн грн, але це не вплинуло на їхню якість.

Протягом року автошляховики працювали як мокре горить: на вулиці можна було побачити лише кілька робітників і допотопну техніку. Громадськість неодноразово била на сполох і привертала увагу, як неефективно використовуються кошти платників податків, як автошляховики “поставили на коліна” чотири десятки підприємств.

Очільники міста виїжджали і цікавилися, як ремонтують вулиці Замарстинівську, Зелену, а Пластову чомусь обминали.

Станом на 17 квітня капремонт не завершено. Нині тут лише розкиданий гравій і жодного метра асфальту.

Місцеві мешканці сподіваються, що міський голова Андрій Садовий зацікавиться, чому гроші виділили, а вулицю не відремонтували, хоча “Львівавтодор” неодноразово письмово інформував, що все йде за планом.

У ЛКП “Львівавтодор” “Голосу України” пояснили, що оголосили новий тендер і протягом місяця буде відомо, хто завершить ремонт вулиці Пластової. Питання, чому вчасно не здали в експлуатацію дорогу, досі залишається відкритим. Для сучасної автошляхової компанії відремонтувати 1200 метрів — робота 2–3 місяців, а для Львова — регіональна проблема.