«Сьогодні @ReutersTech було зламано і замінено на @ReutersME. Зараз він заблокований, ведеться розслідування», — повідомили в Reuters.

Як пояснює агентство, в акаунті з'явилося 22 твіти нібито від Reuters News. Деякі з них містили неправдиву інформацію про втрати серед сирійських повстанців в результаті зіткнень з урядовими військами.

В п'ятницю компанія повідомила про наявність неполадок на сайті Reuters News, тоді як в блозі одного з журналістів агентства було незаконно опубліковано псевдоінтерв'ю з лідером сирійських повстанців.

Джерело: bfm.ru