Про це повідомляє avtoblog.

Проект воднемобіль Honda Clarity приносить японцям одні лише збитки і, судячи з усього, «електрифікація» машини не змінить стан справ. З тієї простої причини, що дальність ходу на повністю заряджених батареях складе 130 кілометрів. Це автоматично «прив'яже» електричну «Хонду» до міст і явно обмежить попит - з такою дальністю ходу дуже ризиковано вирушати в далеку подорож, особливо якщо по длрозі не буде зарядних терміналів. Самі японці пояснюють таку «далекобійність» неможливістю встановити на машину батареї великої ємності. Вірніше, встановити їх можна, але це сильно збільшить ціну і без того дорогого седана, в той час як перед розробниками було поставлено завдання утримати ціну електромобіля в межах 35 000 доларів.

Honda Clarity не є масовим автомобілем, тому її собівартість дуже висока, а якщо оснастити її ємними і дорогими батареями, то це негативно позначиться на ринкові перспективи. Хоча все те ж саме можна сказати і про невеликий, за нинішніми мірками, запас ходу. Для порівняння, Електроседан Tesla Model S в початковій комплектації, тобто з батареями на 70 кВт ∙ г, має дальність ходу 386 кілометрів. Базовий хетчбек Nissan Leaf (24 кВт ∙ год) може проїхати близько 150 кілометрів. Так що Honda Clarity на цьому тлі виглядає вельми непривабливо. Хоча самі японці так не вважають і впевнені в тому, що електрична Honda Clarity зможе знайти за рік понад тисячу покупців. І такий результат їх цілком задовольнить.