«Це все заздрість Сендака. Припускаю, що навіть концепцію він робить, аби насолити тим, хто більш успішно працює на цьому ринку. Відносно звинувачень про те, що я приватизував чи не приватизував, зазначу – це, що я приватизував, воно працює і людям стабільно виплачують зарплату.

В автовокзал ми вклали 2 млн. грн., забезпечили теплопостачання, а Сендак заборгував зарплату на 600 тис. грн. працівникам на приватизованому ним АТП у Дрогобичі», – так прокоментував ситуацію, що склалася на ринку пасажирських перевезень Львівщини президент Асоціації роботодавців автомобільного транспорту Львівщини Ігор Дума.

«Ми дивилися «Концепція розвитку пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування у Львівській області на 2005-2010 роки». Вважаю її заздалегідь мертвою. Цю концепцію складали не спеціалісти, які працюють в обласній раді, депутати, які не пов’язані з пасажирськими перевезеннями, до того ж вона не підкріплена коштами.

Минулого року вже було розроблено програму розвитку пасажирських перевезень Львівщини до 2007 року. Чи варто міняти стару програму на нову?», – зазначив І.Дума.

ЗІК