Галопом по Європах, Ігор Пелех, туризм, відпочинок, віза, шенген«Нещодавно дивився 5 канал, там виступали журналісти, представники туристичної Гільдії і обговорювали питання проблем туризму в Україні. З однієї сторони туризм представляв директор однієї з кращих і провідних туристичних фірм «Артекс 94» Олег Пікерський - це людина, яка пропагує і рекламує український туризм закордоном, виступає на всіх українських ярмарках, виховав і вивчив цілу плеяду прекрасних спеціалістів. А з іншої - відомий тележурналіст Ігор Пелех», - розповідає директор туристичної фірми «Вербена» Орест Жукевич.

«Послухавши його, в мене виникло запитання – хто дає людині можливість пропагувати цю дурість і все те, чим він займається? Всі туристичні фірми і оператори знають, які існують великі проблеми в туристичній сфері України і як важко отримати візи для туристів в будь-якому з європейських консульств.
Тому, дивлячись на програму з божевільною назвою «Галопом по Європах», яку аж ніяк не можна поєднати з українською дійсністю, виникає запитання - хто за це платить, хто це замовляє і яка потреба у такій телепередачі?
Якщо ж вони відправляють в безвізові країни, то я не розумію яка тут відповідність між назвою і тим чим вони займаються. Громадяни країн Шенгенського простору й справді можуть скакати галопом по Європі, але не українці», - продовжує Жукевич.

За словами п. Ореста, завданням Пелеха, як журналіста, мало би бути викриття проблем туризму, а не створення ілюзії, що все так просто: «Якщо ж він не здатний на це, то дуже актуальною у цьому випадку буде приказка: «Не пхай носа до чужого проса». Є ж стільки тем для викриття: як і де краще купити путівку, чи надійні турфірми, які пропонують дешеві тури та ін. Я розумію, коли висловлюються директори провідних туристичних компаній і піднімають важливі питання, але які питання піднімає ця молода особа і що пропагує мені не зрозуміло. Людина, яка побувала в різних куточках світу могла б з користю їздити туди».

«Є проблеми, які ми без допомоги журналістів не вирішимо. Адже журналіст – це людина, яка окреслює проблеми. Хотілося б, щоб ми в масштабах цілої України окреслили ряд проблем, які знаходяться на рівні Кабінету Міністрів, бо туристичні фірми не можуть все вирішувати самі», - пояснює Жукевич.

«Туризм - це не тільки розваги - це й велика відповідальність. Наше завдання – зробити відпочинок безтурботним та якісним, а Пелех це все висвітлює в надто безтурботному світлі і робить з цього посміховисько.
Який сенс в цій програмі? Краще послухати думки провідних туроператорів про найкращі напрями, ціни та недоліки. Хочеться послухати професіоналів.
Я розумію, якби вони пропонували виключно поїздки по території України. А пропонуючи людям відпочинок у різних куточках світу з виїздом за півдоби, програма поводить себе не професійно.
Якщо програма представляє туристичну компанію під такою назвою, то в самій назві приховується ідіотизм, який може бути «Галопом по Європах» з України. Всі добре знають скільки потрібно документів для відкриття шенгенської візи, для чого людям втілювати якісь аферистичні ідеї.
Отож, я вважаю, що Ігор Пелех і його телепередача створюють абсолютно не потрібну ілюзію «безтурботного туризму», - додав він.