Соціальна мережа Instagram в тестовому режимі запустила “благодійну ” функцію для Stories (історій). З’явився стікер, за домпомогою якого можна буде збирати кошти на благодійність.

Про це інформує видання The Verge, посилаючись на дослідницю додатків Джейн Манчун Вонг, яка розмістила скріншот з новим стікером у себе у Twitter.

“Instagram експериментує із потенційним стікером пожертвувань для своєї функції в Stories”, – йдеться у повідомленні.

Користувачі за допомогою пошуку зможуть знайти благодійні проекти і додавати собі в Stories разом зі стікером, щоб підписники мали можливість жертвувати кошти на користь проекту. На даний момент функція знаходиться на етапі тестування і недоступна широкому загалу.

Протягом останніх кількох років Instagram експериментував з тим, як саме платежі виглядатимуть на платформі, але поки що випустив лише тестові функції, які дають змогу окремим користувачам бронювати відвідування спа-салонів та бронювати столики в ресторанах. Instagram, як повідомляється, також працює над окремим додатком для покупок.

Додамо, що в Instagram з’явилася можливість обмінюватися голосовими повідомленнями.