Законопроект був прийнятий в рамках бюджету Італії на 2014 рік. Згідно з положеннями нового закону італійські компанії будуть зобов'язані купувати онлайнову рекламу у компаній , які зареєстровані в Італії.

«Податок Google» отримав свою назву завдяки практиці з використання легальних лазівок у податковому законодавстві країн з боку таких компаній, як Google, Apple, Amazon, Yahoo і ряду інших великих корпорацій. Левова частка доходів корпорацій перекладається в країни або офшорні з низькими податковими ставками. Це дозволяє компаніям «економити» величезні суми, замість того, щоб виплачувати податки в тих країнах, в яких вони отримують прибуток від свого бізнесу.

Зокрема , Google продає рекламу компаніям через свій підрозділ в Ірландії. Цей підрозділ виплачує роялті (ліцензійні платежі) ще одному підрозділу Google в Ірландії, який зареєстрований на Бермудських островах. У 2012 році таким чином Google перевів близько $ 12 млрд на Бермуди. Це дозволило компанії заощадити більше $2 млрд на сплаті податків.

Один із засновників Google Ерік Шмідт вже зазначав, що «пишається легальними схемами оптимізації податкових виплат, які використовує Google».

Джерело: Комерсант