За даними Міністерства транспорту, через халатне відношення керівників державного підприємства “Дельта-Лоцман” (Миколаїв), що займається будівництвом каналу “Дунай – Чорне море”, обвалилась захисна дамба, і перша збудована частина каналу обміліла.
Тому, за словами Червоненка, необхідно терміново залучити кошти для усунення наслідків обвалення дамби.
“Мова йде про залучення сотень мільйонів гривень”, – сказав міністр транспорту. За його словами, зацікавленість у цьому висловив Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ).

Як повідомлялося раніше, підприємство “Дельта-Лоцман” має намір у 2005 році оголосити національний конкурс для залучення іноземних і вітчизняних інвесторів до будівництва 2-й черги судноплавного каналу “Дунай-Чорне море”. Міністерство транспорту і зв'язку має намір завершити відновлення суднового ходу “Дунай-Чорне море” у листопаді 2005 року.
26 серпня 2004 року Мінтрансзв’язку закінчив першу чергу відновлення суднового ходу каналу “Дунай – Чорне море” в гирлі Швидке.
Європейська комісія просила Україну не починати другу фазу будівництва каналу до вивчення ситуації експертами й оцінки можливого екологічного впливу.
У травні 2004 року Всесвітній фонд дикої природи (World Wildlife Fund) закликав негайно припинити будівництво каналу “Дунай-Чорне море”.

Обком