Популярна мережа Foxtrot.ua однією з перших на ринку запровадила для українців експрес-доставку товарів з категорії побутової техніки та електронних гаджетів.

Про це розповіли у пресслужбі мережі Фокстрот.

Онлайн-шопінг дає чимало переваг, особливо під час карантину, умови якого знову посилюються. Та зазвичай, щоб отримати бажану річ, ми змушені чекати в середньому 1-2 дні. На противагу цьому стереотипу бренд Фокстрот запропонував оптимальне рішення в асортименті побутових і електронних гаджетів: експрес-доставку онлайн-замовлень з foxtrot.uaза 2 години.

З вересня цей сервіс працює в столиці, а вже з початку листопада послугою охоплено всі 90 населених пункти присутності магазинів мережі.

Як відзначили в компанії, на етапі розробки принципово важливим моментом був пошук такого перевізника, бізнес-процеси і функціонал якого «заточені» під поставлені цілі: швидкість, своєчасність і необхідна географія покриття.

«Високий рівень кур'єрського сервісу і широкі можливості доставки запропонувала компанія Ipost, яка у підсумку стала нашим партнером», – прокоментував Вадим Осинський, начальник Управління ланцюга поставок Фокстрот.

Тепер при оформленні замовлення на foxtrot.ua та обравши спосіб отримання товару «експрес-доставка за 2 години перевізником Ipost» можна лише за кілька кліків та максимум 120 хвилин тримати бажаний смартфон у руках.

Але це ще не все! Ще більш комфортною доставку з інтернет-магазину Фокстрот допомогли зробити додаткові опції:

• сервіс на основі Google Maps, що визначає оптимальний маршрут з точки відвантаження товару до місця розташування покупця;

• автоматизація процесу проходження замовлення з моменту створення до передачі кур'єру, що дозволяє продавцю оперативно збирати і готувати товар на відвантаження;

• налаштований процес для контролю статусу виконання замовлення і відстеження кур'єра на карті;

• є можливість вибрати спосіб оплати: попередньо оплатити товар на сайті картою або кур'єру при отриманні.

Як відомо, минулого року всеукраїнська мережа Фокстрот оголосила про повне перезавантаження бренду, яке торкнулося всіх напрямків розвитку, в тому числі оновлення магазинів. Всього за останній рік оновлено близько 40 магазинів торгової мережі, в тому числі у Львові, Тернополі, Чернівцях, Луцьку, Рівному, Івано-Франківську та Ужгороді.