Подаємо повний текст:

«Українська Національна Консервативна партія висловлює Вам повагу та звертається з проханням висловити позицію компанії GFK щодо такої ситуації.

Наприкінці вересня 2012 року компанія GfK Ukraine (директор – Олександр Федоришин, керівник департаменту досліджень на замовлення, керівник відділу досліджень ринків послуг – Гліб Вишлінський) провела у Львові (Україна) в межах виборчого округу 117 (Франківський, Галицький та частина Шевченківського районів) соціологічне опитування щодо політичних уподобань виборців під час парламентських виборів 28 жовтня 2012 року. За результатами дослідження, що були оприлюднені 8 жовтня 2012 року, лідером електоральних симпатій по означеному мажоритарному округу є Тарас Стецьків (самовисуванець).

Одначе, інші соціологічні дослідження проведені в межах цього виборчого округу Львова не виводять Т.Стецьківа у лідери, а показують суттєво інші результати.

У зв’язку з цим в Української Національної Консервативної партії виникає низка запитань:

Чи здійснює компанія GFK, яка, як відомо, спеціалізується на маркетингових дослідженнях, політичні соціологічні дослідження?

Можливо компанія GfK Ukraine становить виняток з правил?

Чи узгоджувало керівництво компанії GfK Ukraine проведення політичного соціологічного дослідження у Львові з керівництвом GFK?

Чи не є означене соціологічне дослідження PR-ходом для маніпулювання громадською думкою з метою штучного збільшення рейтингу одного з кандидатів у народні депутати України?

Чи не завдає проведене GfK Ukraine соціологічне дослідження шкоди репутації компанії GFK?

Українська Національна Консервативна партія буде вдячна, якщо Ви надасте відповідь на вищевикладені запитання та Ваше бачення ситуації, що склалася».