Понеділок, що настає після Чорної пʼятниці, яка дає старт сезону розпродажів у Сполучених Штатах, між Днем подяки і Різдвом.

Цьогоріч побив усі рекорди Amazon – найбільшої у світі за обігом компанії, що продає товари та послуги онлайн. Про це повідомляє CNN Business.

Amazon рідко випускає точні цифри, але цього разу вони сказали, що покупці замовляли «сотні мільйонів» продуктів між Днем подяки [28 листопада] та Кіберпонеділком.

Зазначається, що у понеділок, 2 грудня, клієнти придбали більше предметів по всьому світу, ніж у будь-який інший день за 25 років існування Amazon.

Кіберпонеділок вже кілька років є головним днем ​​продажів для Amazon, випереджаючи Чорну п’ятницю.

У цю Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок клієнти придбали більше іграшок, ніж будь-коли раніше: настільні ігри Hasbro, замок LEGO Star Wars Дарта Вейдера та видання Monopoly Frozen 2 були бестселерами.

У Сполучених Штатах найчастіше продавалися мультиварка Instant Pot Duo80, тест ДНК від 23andMe, ляльки L.O.L та iRobot Roomba.

Серед модних товарів найбільш бажаними були шапка Carhartt і світшот Champion.

Whole Foods, власником якого є Amazon, також третій рік поспіль бʼє рекорди з продажу індиків, яких купували до Дня подяки.