Уряд ініціюватиме, щоб ліміт соціальної реклами в медіа становив не менше 5%, повідомив віце-прем'єр-міністр України з гуманітарних та соціальних питань Микола Томенко.

Він зазначив, що, згідно з чинним законом про рекламу, це стосується лише державних ЗМІ, а "ми хочемо, щоб це було нормою для всіх телерадіокомпаній". Віце-прем'єр додав, що зараз соціальна реклама виконується на замовлення держави, але вважає, що її мають виготовляти власники комерційних ЗМІ з частки доходів від комерційної реклами.

"Є позиція Президента і уряду, і ми будемо просити депутатів Верховної Ради підтримати пропозицію заборонити рекламу тютюну на носіях зовнішньої реклами", - сказав М.Томенко. Він також зазначив, що необхідно обмежити рекламу алкоголю та слабоалкогольних напоїв.

"Я не думаю, що така кількість реклами слабоалкогольних напоїв є корисною і доброю для наших дітей, яка сьогодні починається з самого ранку", - зазначив віце-прем'єр.

Відповідаючи на запитання, чи причетний уряд до розміщення в Києві плакатів із закликами "Кохаймося!", М.Томенко зазначив: "Я думаю, що це до соціальної реклами не має ніякого відношення. Це скоріше вдалий рекламний хід асоціації зовнішньої реклами, яка більше рекламує сама себе".

УНІАН