Про це свідчать дані аналітичної компанії comScore. 

За інформацією компанії, в США аудиторія мережі за підсумками квітня цього року зросла лише на 5% від торішніх рівнів. 

Роком раніше приріст становив 24%. Крім того, comScore повідомляє, що й приріст часу, проведеного користувачами на Facebook, також знизився. 

Якщо рік тому в порівнянні з даними 2010 року приріст склав 24%, то зараз він зафіксований на рівні 16%. 

Згідно з офіційними даними, загальна клієнтська база Facebook зараз перевищує 900 млн. осіб, причому компанія має явний дисбаланс по виручці, отримуючи більше половини своїх доходів на ринках США і Канади. 

Тому, наголошують експерти, будь-яке уповільнення компанії тут, миттєво проектується на уповільнення росту прибутку компанії. З іншого боку, Ендрю Лімпсман, віце-президент comScore, каже, що зараз Facebook в США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення росту було неминучим.

Джерело: ТСН