Інтернет-тролі з РФ змінюють стратегію та готуються до втручання у вибори президента США 2020 року. Вони поширюють політично-провокаційні повідомлення через фейкові акаунти в соціальних мережах.

Про це пише Bloomberg, посилаючись на експертів із кібербезпеки.

«Агенція Інтернет-досліджень», яку ще називають «фабрикою тролів Кремля», може бути серед тих, хто намагається обійти захист, створений компаніями, зокрема Facebook Inc. і Twitter Inc., щоб знайти і видалити фейковий вміст, який створили хакери, щоби розділити американських виборців у президентській кампанії 2016 року.

«Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони поширюють контент. Таким чином, він (контент. — Ред.) не обов'язково фейковий, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого», — зазначив Джон Галтквіст, директор із аналітичного аналізу в FireEye Inc.

Як розповів Кендід Вуест, старший дослідник загроз у Symantec Corp., інші хакери зламують комп'ютери і використовують їх для створення великої кількості облікових записів у соціальних мережах, які виглядають, як справжні, а також правдоподібних фоловерів і «лайків» для цих фейків.

Попри очевидність такого підходу, хакери і тролі використовують його напередодні наступних президентських виборів у США.

Вуест повідомив, що помітив скорочення кількості випадків створення нового контенту за допомогою підроблених облікових записів з 2017-го по 2018 рік і перехід до створення масових фоловерів, яких можна було б використовувати для поширення повідомлень, метою яких є розколоти суспільство  2020 року.

Директор ФБР Крістофер Рей, виступаючи на конференції RSA в Сан-Франциско, заявив, що соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноземних гравців на вибори в США, і бюро працює з компаніями з цієї проблеми.

«Що практично не слабшає і лише посилюється в ході виборчих циклів, то це кампанія зі зловмисного іноземного впливу, особливо з використанням соціальних мереж. Це триває, і ми готуємося до того, що це продовжиться і буде рости до 2020 року», — сказав він.

При цьому усунення іноземних кампаній впливу залишається важким завданням для керівництва соціальних мереж. Натаніель Глейгер, директор політики кібербезпеки в Facebook, заявив, що контроль цих спроб є «неймовірно складним балансом».

«Компаніям потрібно знайти способи створити труднощі для зловмисників, котрі намагаються впливати на дискусію, без одночасного ускладнення цього процесу для користувачів», — зазначив він.

Як повідомляв "Вголос", Клімкін розповів про втручання РФ у вибори: “Кібератаки відбуваються кожні 40 секунд”.